Загальна кількість переглядів сторінки

понеділок, 30 березня 2020 р.

Дистанційне навчання  9 кл.
Всесвітня історія
1.Австро – Угорщина – дуалістична монархія
сформувати уявлення про Австро – Угорщину наприкінці ХІХ ст.; проаналізувати причини утворення  незалежних держав на Балканах, охарактеризувати міжнародні відносини на Балканах; порівняти Австрію та Угорщину в складі дуалістичної монархії;
Основні поняття й терміни: Балканські війни, дуалістична монархія
Основні дати: 1867 р. – утворення дуалістичної монархії; 1877 – 1878 рр. – російсько – турецька війна, 19 лютого 1878 р. – Сан – Стефанський мирний договір; 1912 – 1913 рр. І та ІІ Балканські війни.
Історичні постаті: Л.Кошут, Франц Йосиф ІІ, Й. Гурко, М.Обренович, Петро І Карагеоргієвич, А. Буттенбург, Петро ІІ Негош
1.     Опрацювати параграф
2.     Переглянути відео
3.     Перевірте себе. Вставте пропущені слова
Найголовнішою проблемою для імперії  було врегулювання відносин з ……… . У 1867 р. правлячим колам двох країн вдалося досягти згоди, і замість єдиної абсолютистської імперії була створена Австро-Угорська  ………..  монархія. Обидві частини імперії мали  ….. права, власні парламенти й  .…. Спільними справами вважалисязовнішня політика й оборона, які залишалися  під контролем  ……….    . Тому міністерства іноземних і військових справ, а також ……..  були єдиними для обох частин імперії. В австрійській частині імперії зберігалося напруження  навколо чеської проблеми. Лідери чеського  національного руху вимагали створення  ………  — федеративної перебудови імперії на основі забезпечення рівних прав усім народам, що раніше мали свою державність  Період 1896—1914 рр. вважають найбільш   …… в економічному розвитку держави. Промисловість Австрії та Угорщини особливо  успішно розвивалася в новітніх галузях, таких як енергетика, …………, …..  . Великих успіхів Австро-Угорщина досягла в розвитку …….., освіти та науки.

2.Японія
проаналізувати особливості розвитку Японії в період епохи Мейдзі, розкрити суть реформ 60 –
80-х рр., з’ясувати їх наслідки, вияснити особливості суспільно-політичного життя країни, суть Конституції 1889 р., розглянути причини, перебіг та наслідки японо – китайської та російсько – японської війн; розкрити причини  агресивної зовнішньої політики  Японії;
Основні поняття й терміни: сьогун, самурай, мілітаризм, епоха Мейдзі, політика самоізоляції, дзайбацу
Основні дати: 1853-1855 рр. – «відкриття» Японії західними державами; 1868 р. – революція Мейдзі; 1867-1912 рр. – правління імператора Муцухіто, «освічене правління», «доба Мейдзі»; 1872 р.- реформа в армії та освіті; 1889 р. – прийняття Конституції; 1894-1895 рр. – японо- китайська війна; 1902 р. – японо – англійський союз; 1904 – 1905 рр. – російсько – японська війна.
Історичні особистості: Ієясу Токугава, Муцухіто, Метью Перрі.
1.     Опрацювати параграф
2.     Переглянути відео
3.     Перевірте себе
Японським  правителям — …….. — здавалося,що вони зможуть захистити країну від
європейців, яких тут називали «кольоровими південними варварами». Особливу «небезпеку», на думку японців, становило …………, що руйнувало конфуціанство, буддизм,місцеві традиції й вірування. У цей час Японські острови викликали
підвищений інтерес у розвинених країн світу, Особливу наполегливість виявляли США та ….. .  Нарешті американці, погрожуючи застосуванням зброї, у березні  …. р. домоглися підписання так званого Канагавського договору «про мир і дружбу».  В 1866 р. на імператорський престол зійшов 15-річний  ……..  .  Доба його правління отримала девіз «……», що означає «Освічене правління». Імператор наказав підготувати  конституцію країни, спираючись на досягнення  західних держав. Конституція  …. р. закріплювала божественнее походження імператора. У країні засновувався двопалатний ………,  що складався з палати перів і палати представників.
Важливе місце серед перетворень належало докорінній   ………. реформі. На основі загальноговійськового обов’язку в країні булосформовано регулярну армію. У сільському господарстві землі передали селянам за …… плату в приватну власність. Японська держава на пільгових умовах передала значну частину своїх промислових підприємств у  ……..  руки.
Розгромивши дві імперії  - ……… й ……… -  Японія розпочала колоніальні загарбання.

3. Китай.  Сіньхайська революція
вияснити причини самоізоляції Китаю, висвітлити наслідки європейського проникнення в Китай, розкрити причини піднесення національно-визвольного руху, з’ясувати його особливості, проаналізувати причини та наслідки опіумних війн та повстання тайпінів; охарактеризувати економічне проникнення західних держав до Китаю,порівняти політику європейських держав щодо Китаю;
Основні поняття й терміни: імперія Цін, конфуціанство, мандарин, політика ізоляції, опіумні війни, тайпіни, Китайсько-Східна залізниця, боксерське повстання, «сто днів реформ», «три народні принципи», Гоміньдан
Основні дати: 1644-1911 рр. – правління династії Цін, 1839-1842 рр., 1856-1860 рр. – опіумні війни, 1850-1854 рр. – тайпінське повстання, 1895 р. – початок будівництва КСЗ, червень – вересень 1898 р. – «Сто днів реформ», 1898-1900 рр. – повстання іхетуанів, 1900 р. – захоплення Китаю 8 союзними державами, 1901 р. – боксерське повстання; 1911 – 1912 рр. – Сіньхайська революція
Історичні особистості: Цзайтан, Ци Сі, Хун Сюцюань, Сунь Ятсен, Юань Шикай
1.Опрацювати параграф
2.Переглянути відео
3. Перевірте себе
На чолі «Піднебесної імперії» стояв   ……..   — імператор династії Цин, влада якого
була необмеженою. Тривалий час західні держави не могли запропонувати Китаю такий товар, який би зацікавив китайців і мав значний попит. Таким товаром несподівано став наркотик ….., який англійці вирощували в Індії. Перша « ……. війна» закінчилася підписанням нерівноправного  ………… договору (1842 р.). За його умовами,
місто й острів Гонконг, а також прилеглі території, перетворилися на  колоніальні володіння ……. ……... У 1856 р. спалахнула друга «опіумна війна». Проти Китаю виступили Велика Британія та ……. . Вони швидко придушили  опір цинських військ. Найбільший народний рух в історії XIX ст., який у Китаї називають Великою
селянською війною 1850—1864 рр. у європейській науці  називають «повстання (рух)  …….. ». Лідер повстання  …   …….  прагнув створити «Небесну Державу Великого Благоденства»  («Тайпін Тяньго»). Опір повстанців було зламано після захоплення  Нанкіна в 1864 р. З червня до вересня 1898 р.в Китаї відбулися перетворення під назвою  « …  …  ……»
У 1900 р.у Китаї спалахнуло народне повстання протии іноземців, У західній історичній
літературі його називають повстанням  «……..».  Повстання придушив союз  ……  провідних держав Європи та Японія.
У жовтні 1911 р.в Китаї розпочалася  ………..   революція, яка закінчилася проголошенням Китаю  …………  з першим президентом Сунь Ятсеном.

4. Спроби модернізації Османської імперії
сформувати уявлення про Османську імперію у д.п. ХІХ – на поч.. ХХ ст.; проаналізувати причини й наслідки реформ в Османській імперії в зазначений період; розглянути причини, перебіг й наслідки Молодотурецької революції;
Основні поняття й терміни: «нові османи», молодотурки, пантюркізм, танзімат
Основні дати: 1878 р. - банкрутство Османської імперії;  1908 р. – молодотурецька революція
Історичні постаті: Абдул Гамід ІІ, Мехмед ІІ
1.     Опрацювати параграф
2.     Переглянути відео
3.     Виконайте завдання
1.Установіть послідовність подій:
А проведення судової реформи в Російській імперії;
Б прийняття антитрестівського закону (закон Шермана) у США;
В франко-німецька війна;
Г завершення формування Балканського союзу;
Д прийняття конституції Третьої республіки у Франції.
2. Розташуйте події у хронологічній послідовності:
А проголошення Третьої республіки у Франції;
Б Кримська війна;
В утворення Австро-Угорщини;
Г утворення Троїстого союзу;
Д укладання Сан-Стефанівського миру.
3.Розташуйте події у хронологічній послідовності:
А друга парламентська реформа у Великій Британії;
Б скасування кріпацтва у Російській імперії;
В Балканські війни;
Г утворення Німецької імперії;
Д Берлінський конгрес.
4.Установіть відповідність:
А Росія;  Б Велика  Британія;   В США;  Г Німеччина.
1 реформування в державу, яка б не поступалася колоніальним імперіям тогочасної епохи.
2 політика боротьби з впливом католицької церкви.
3 проведення внутрішньої політики в інтересах великого бізнесу.
4 проведення «великих реформ», які докорінно змінили соціально-економічну структуру країни.
5 суперництво між двома партіями та проведення  ними курсу соціальних реформ.
5.Установіть відповідність:
А Сан-Стефанський  мирний договір;
Б Берлінський  трактат;
В Бухарестський  мирний договір;
Г Лондонський   мирний договір.
1. Закріплювався територіальний розподіл тогочасних  турецьких володінь; до Сербії відходили частина  Македонії та Північна Албанія з виходом до Адріатичного  моря. Болгарії дісталася більша частина  Македонії та Фракії.
2. Створювалась велика незалежна «Велика Болгарія», яка взяла також зобов’язання надати самоврядування Боснії й Герцеговині та провести реформи  в слов’янських областях, які були під її владою; Туреччина сплачувала Росії 1410 млн крб. контрибуції
і для часткового покриття цієї суми поступалася Батумом, Карсом, Ардаганом і Баязетом. До Росії  відходили Ізмаїльський округ і райони Акерманського округу Бессарабії; Румунія отримувала північну частину Добруджі.
3. Туреччина поступалася своїми володіннями на захід  від лінії Мідія — Енос і деякими островами в Егейському морі.
4. Західна й центральна частини Македонії відійшли  до Сербії, південна (Егейська) — до Греції, Добруджа — до Румунії, а Східна Фракія — до Туреччини.  У складі Болгарії залишилася частина Македонії  (Пиринська).

5. Австро-Угорщина окупувала Боснію і Герцеговину, а Велика Британія отримала острів Кіпр. Лише Північна Болгарія отримала державність; Добруджу  повернуто Туреччині; Східна Румелія перетворюва-  лася на автономну провінцію у складі Османської  імперії; Сербія і Чорногорія втратили частину територій, здобутих під час війни; Туреччині повернуто  фортецю Баязет; сума контрибуції скорочувалася в  4,5 раза.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Правознавство Кримінальна відповідальність неповнолітніх. Злочини ознайомитися з поняттям   кримінальне право та кримінальна відповід...